خرید ژل افزایش قد از داروخانه

ژل افزایش قد سیلیکونی بتال خارجی اصل (کفی یا پد کفش) پد مخصوص کفش کمپانی Btall اورجینال با ظریفیت ایجاد 5 سانتی متر افزایش در قد شما به صورت کاملا مخفی

پدیده ای جدید در سال ۲۰۱۲

افزایش قد تا 5 سانتی متر

کاملا مخفی و بدون اینکه دیگران متوجه شوند

ساخته شده از سیلیکون بسیار با کیفیت

با کفی افزایش قد Betall قدبلندتر بنظر برسید …

ژل افزایش قد

ژل افزایش قد چیست

با ژل ها و پدهای افزایش دهنده قد با راحت ترین روش ممکن قدی بلند داشته و از آن لذت ببرید! این ژل ها در کف کفش قرار میگیرند و بطور نامرئی قد شما را در محیط بیرون بلند تر نشان میدهند. شما می توانید این ژل ها را از 1 الی 5 سانتی متر تنظیم کنید و به راحتی در کف کفش خود قرار دهید. این محصول از جنس ژل سیلیکا تهیه شده است و فوق العاده مقاوم، راحت و شیک می باشد و همچنین با تمام کفش ها و سایزهای موجود در بازار سازگاری دارد.

چه کسانی می توانند از ژل افزایش قد بتال استفاده نمایند

برای استفاده از این محصول هیچ گونه تفاوتی در جنسیت ندارد، چه شما خانم باشید یا آقا بهترین راهکار برای اینکه شما از آن چه که هستید قد بلند تر دیده شوید استفاده از این ژل بتال می باشد که کاملا مخفیانه می باشد و با قرار گرفتن در داخل کفش انواع کفش بدون اینکه هیچ مشکلی داشته باشید. و به صورت آنتی باکتریال بوده و دارای دوام زیاد و کیفیت ساخت بالایی می باشد. دیگر برای بلندتر شدن قد نیاز به صرف هزینه های کلان برای خریدن داروهای شیمیایی و عوارض خطرناک آنها  و یا ریسک رفتن زیر تیغ عمل جراحی و تحمل کردن درد های فراوان نیست به راحتی با استفاده از این پد ها به راحتی می توانید تا حدود 5 سانت افزایش قد داشته باشید. این پد به دلیل بدون عوارض بودنش  و همچنین قیمت بسیار کم و ناچیزی که دارد به راحتی و بدون داشتن هیچگونه عوارض جانبی هم برای مصرف خانم ها و هم برای مصرف آقایان می تواند استفاده شود.

قیمت محصول اصل : 12800 تومان

برای خرید لطفا فرم پایین این صفحه را پر کنید

ژل بتال

نحوه استفاده از پد افزایش قد

پکیج ارسالی “ژل افزایش قد” از داروخانه سبحان شامل 10 عدد لژ مخفی است که شما میتوانید در داخل هر کفش تا 5 لایه آن را به صورت جفتی روی هم قرار دهید. البته در اکثر تبلیغات این محصول در اینترنت مشاهده نمودیم که افزایش قد تا 5 سانتیمتر را تبلیغ نموده اند که واقعیت ندارد و این محصول ، به دلیل نرم بودن لایه های این لژ کمی فشرده تر شده و در نهایت حدود 4 سانتیمتر افزایش قد را نتیجه می دهد. از این ژل ها هم خانم ها و هم آقایان میتوانند در هر سنی برای افزایش قد خود استفاده کنند. جنس این ژل ها از سلیکون های فشرده بوده که بر خلاف نوع نرم آن کیفیت بالایی دارد و پس از استفاده یک هفته ای مچاله نخواهد شد. از این ژل ها میتوان تا مدت طولانی استفاده کرد و حتی میتوانید آن را در کفش های مختلف خود قرار دهید.

توجه داشته باشید که

در این فروشگاه ژل افزایش قد بدل عرضه نمی شود

سبحان طب ارائه کننده ژل بتال اصلی هولوگرام دار (نمونه داروخانه ای و دارای مجوز بهداشت)

قیمت محصول اصل : 12800 تومان

ژل افزایش قد در داروخانه

روشهای زیادی برای افزودن قد بشر در حال بررسی بوده است. (مانند استفاده از قرص افزایش قد)اکثر قریب به اتفاق این روشها با هزینه های زیادی همراه بوده و گاها مشکلات زیادی را برای افراد بوجود آورده است. یکی از این راه ها ، استفاده از پد سیلیکونی بتال است. با این روش یک پد سیلیکونی را در کفش خود قرار داده و این ژل باعث بیشتر شدن قد شما تا 55 سانتی متر می شود.

بررسی کلی در مورد محصول

ژل افزایش قد بتال برای افرادی که دارای قد متوسط یا کوتاهی هستند و دوست دارند بلند تر از حالت عادی خود دیده شوند کمک شایانی در بلندتر دیده شدن قدشان می کند. تصور اینکه بلافاصله بعد از استفاده از این ژل به راحتی و به سهولت و با قیمت خیلی پایین و بدون دردسر می توانید 5 سانت و بیشتر بسته به انتخاب خود بلند تر دیده شود حس عجیبی است چون با افزایش قد اعتماد به نفس شما هم زیاد تر می شود و این که استفاده راحت و آسان آن می باشد که یکی از مزایای این محصول به حساب می آید و شما به راحتی می توانید طول روز را در کفش خود نگه داشته و استفاده نمایید بدون اینکه هیچ آسیبی برای شما برساند. چون این ژل ها به صورت طبی و علمی طراحی شده است و برای کلیه کفش ها به راحتی می توانید استفاده نماید بدون اینکه کوچکترین اذیتی را برای بدن شما وارد نماید. به دلیل آنتی باکتریال بودن این محصول در صورت استفاده از آن پای شما بوی نامطبوعی برای خود نمی گیرد و به دلیل قیمت پایین آن باعث شده همه ی افراد در اقشار مختلف بتوانند به راحتی از این محصول تهیه و استفاده نمایند و همچنین این محصول به صورت مخفیانه در داخل کفش می تواند استفاده گردد بدون این که کسی متوجه به استفاده شما از پد افزایش قد بتال شود و متوجه شود که افزایش قد شما به خاطر استفاده از ژل بوده است.

پد افزایش قد

بهترین ژل افزایش قد

متاسفانه در بازار اینترنتی ایران شاهد ارائه محصولات تقلبی این محصول هستیم که محصولات بدل آن واقعا کارائی نداشته و موجبات نارضایتی و دلسردی مصرف کنندگان را فراهم آورده است در حالیکه محصول بتال اصل واقعا تا 5 سانتیمتر قد را افزایش داده و بدلیل استحکام ( در عین نرم بودن آن ) بهیچ وجه شکل فیزیکی خود را از دست نداده و باعث ناپایداری فرد استفاده کننده و عدم راحتی پا نمی شود

قیمت ژل اصل : 12800 تومان

برای خرید لطفا فرم پایین این صفحه را پر کنید

ژل افزایش قد در داروخانه

اول محصول را دریافت کنید بعدا وجه کالا را بپردازید

ما  در داروخانه سبحان به منظور رفاه حال شما مشتریان عزیز اقدام به ارائه دو نمونه از این محصول نموده ایم.

شما با توجه به میزان بودجه خود می توانید هر کدام5اتع از این محصولات را که خواستید و تمایل داشتید به صورت اینترنتی از فروشگاه ما سفارش داده و در کمتر از چند روز انرا درب منزل و یا آدرس مورد نظرتان ردیافت نمایید و سپس وجه کالا را به مامور پست بپردازید.برای خرید ژل افزایش قد می توایند از فرم زیر اقدام نمایید :

قیمت ژل اصل : 12800 تومان

قیمت ژل درجه دو : 6000 تومان

برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید

خرید ژل افزایش قد بتال

4.8/5 (6 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *