خرید قرص وگادول اصل از داروخانه

خرید اینترنتی قرص وگادول vegadol بهترین قرص تاخیری فوری با ماندگاری اثر طولانی از داروخانه با قیمت ارزان به همراه آموزش روش مصرف قرص وگادول

قویترین قرص تاخیری فوری

ماندگاری اثر طولانی در مصرف کننده

یکی از پرفروش ترین قرص های تاخیری

قیمت مناسب در عین تاثیر گذاری عالی

درمان کامل مشکل زود انزالی

وگادول

به صورت طبیعی زمان ارگاسم در زنان بین 10 الی 20 دقیقه طول میکشد ، در صورتی که تحقیقات نشان می‌دهد ۷۵ درصد مردان در کمتر از دو دقیقه از آغاز رابطه به ارگاسم می‌رسند. (منبع: ویکی پدیا) برای رساندن زمان انزال مردان به زنان و طولانی تر کردن زمان رابطه روش هایی وجود دارد که یکی از بهترین روش ها استفاده از قرص های تاخیری است.

قرص تاخیری وگادول

قرص وگادول یکی از انواع داروهایی می باشد که در رده محصولاتی که برای درمان اختلالات ناشی از زود انزالی مورد استفاده قرار می گیرند، دسته بندی می شود. این قرص جزو داروهای تاخیری موجود در داروخانه می باشد و آقایانی که از انزال زودرس رنج می برند می توانند از وگادول استفاده کنند. خاصیت تاخیری در این دارو برقراری رابطه را با مدت زمان بیشتری همراه می کند و در ضمن با افزایش میل جنسی سبب می شود که رابطه ای لذت بخش برای طرفین تجربه شود. در حقیقت درصد بالایی از مردان طبق آمارهای موجود از مشکل زود انزالی و مسائل مربوط به نعوظ، ناراحت هستند و این امر ممکن است بر جنبه های دیگری از زندگی آنها نیز تاثر منفی بگذارد.

یکی از بهترین قرص های تاخیری برای مردان قرص وگادول است که این قرص را میتوانید به صورت اینترنتی خریداری نمایید و به صورت پستی و در بسته بندی محرمانه درب منزل خود تحویل بگیرید.

قرص وگادول یکی از این داروهای موجود در بازار از نوع تاخیری به عنوان تاخیری 50 دقیقه ای شناخته می شود و رابطه را تا 50 دقیقه به تاخیر می اندازد بدون آن که در حین رابطه وقفه ای ایجاد نماید. با استفاده از این دارو می توان زود انزالی را به طور دائم رفع کرده و با افزایش میل جنسی حاصل از مصرف این قرص، افزایش اعتماد بنفس در آقایان به وجود خواهد آمد. در واقع کاهش استرس در آقایان به دلیل مشکل زود انزالی و افزایش نشاط پس از هر بار نزدیکی یکی از موارد مهمی است که پس از مصرف این دارو و رضایت از رابطه جنسی حاصل می شود. همچنین این قرص می تواند نعوظ در مردان را تقویت کرده و سبب استقامت مناسبی در هنگام برقراری رابطه جنسی شود.

قیمت قرص وگادول اصل : 165000 تومان

برای خرید لطفا از طریق فرم در انتهای همین صفحه اقدام به ثبت سفارش بفرمایید

داروی تاخیر در انزال اصل

استفاده از قرص وگادول برای چه افرادی مفید است

یکی از مهمترین فواید قرص وگادول این است که زود انزالی آقایان را تا حد بسیار زیادی درمان می کند. در واقع شما به خوبی می دانید که برخی از آقایان امکان دارد در انزال خود دچار مشکلاتی شوند و به وسیله این قرص می توانند مشکل خود را درمان کنند.

آقایانی که به دلیل زود انزالی اعتماد به نفس خود را از دست می دهند و اضطراب زیادی برای رابطه جنسی خود دارند با مصرف قرص وگادول می توانند اعتماد به نفس خود را در رابطه جنسی تا حد بسیار زیادی افزایش دهند و خود را درمان کنند.

میل جنسی یکی از مهمترین مسائلی می باشد که باید در رابطه جنسی وجود داشته باشد. برخی از آقایان این میل را بعد از مدتی امکان دارد از دست بدهند و به خوبی نتوانند رابطه جنسی برقرار کنند، آنها باید بدانند که با مصرف این قرص میلی جنسی شان تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا می کند و می توانند رابطه لذت بخشی داشته باشند.

افزایش میزان سفتی آلت یا همان نعوظ از دیگر ویژگی های قرص وگادول می باشد که با استفاده از آن به خوبی می توانید این ویژگی را را در رابطه جنسی خود افزایش دهید. از آنجایی که ماهیچه های آقایان بعد از 40 سالگی تا حدودی ضعیف می شود و قدر خود را از دست می دهد، امکان دارد که رابطه جنسی خوبی را نتوانند برقرار کنند، با این قرص می توان قدرت نعوظ را بهبود بخشید.

عوارض قرص وگادول

قرص وگادول دارای ترکیبات سیلدنافیل و ترامادول است که مانند همه قرص های دارای این ترکیبات در صورت مصرف با معده خالی باعث افت فشار میشود بنابر این بهتر است قرص را با معده خالی مصرف ننمایید تا از عارضه افت فشار جلوگیری نمایید.

در مورد دیگر عوارض باید گفت که مصرف کنندگان قرص اصلی ارائه شده توسط سبحان طب گزارشی از عوارض حاد در مصرف این قرص ها نداده اند.

عوارض قرص وگادول

نحوه مصرف قرص وگادول

بهترین زمان مصرف قرص وگادول 30 دقیقه قبل از رابطه است. نیازی به مصرف این دارو در زمان هایی که رابطه ندارید نیست و تنها زمان مناسب برای مصرف این دارو موقعی است که تصمیم دارید با همسرتان رابطه داشته باشید و بهتر است 30 دقیقه الی 1 ساعت قبل از شروع رابطه این دارو را مصرف نمایید.

** قرص ها را به صورت کامل ببلعید و از جویدن قرص ها خودداری نمایید

** قرص ها را به همراه آب کافی مصرف نمایید

ماندگاری تاثیر این دارو در بدن تا 48 ساعت ادامه دارد و بهتر است که در 48 ساعت بیشتر از یک قرص مصرف نشود.

قرص تاخیری داروخانه

ویژگی ها و کاربرد های قرص وگادول

استفاده از این دارو باعث طولانی شدن رابطه زوجین خواهد شد

استفاده از این قرص میتواند یک روش درمان برای مشکل زود انزالی باشد

استفاده از این قرص باعث ایجاد نعوظ و ادامه نعوظ کامل در طول رابطه میشود

قرص وگادول با توجه به قیمت مناسب نسبت به دیگر قرص های مشابه بسیار به صرفه است

همچنین میتوانید برای خرید قرص کینگ دل به لینک زیر مراجعه نمایید:

قرص کینگ دل

قرص وگادول در داروخانه

قیمت قرص وگادول اصل : 165000 تومان

برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید


4/5 (4 نظر)

یک نظر در خرید قرص وگادول اصل از داروخانه

  1. سلام وقت بخیر
    من سفارش دادم ثبت هم کردم .
    می تماس میگیرند همکاران شما و تا کی بدستمون میرسه

    1. سلام مرتضی خصالی
      سفارشات به صورت روزانه پیگیری می شوند و زمان رسیدن بستگی به شهر محل سکونت خریدار داره و از 1 روز تا 6 روز کاری طول می کشه

    1. سلام رضا
      خیر با افزایش تعداد قیمت تغییری نخواهد کرد. علتش اینه که نمونه های اورجینال داروها با کمترین میزان سود قیمت گذاری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *