خرید قرص لاغری پومئول از داروخانه

داروخانه سبحان ارائه دهنده قرص لاغری پومئول اورجینال بدون عوارض ، یکی از بهترین قرص های لاغری موجود در داروخانه های ایران

مشخصات قرص لاغری پومئول

نوع محصول: قرص (کپسول)

تعداد در بسته: 60 عدد

عملکرد محصول: لاغری و چربی سوز

شرکت سازنده: ClemaScince

سن مصرف: 18 سال به بالا

کد مجوز بهداشت: 302004076220

Pomeol Bruleur

قرص لاغری پومئول

قرص لاغری پومئول یکی از انواع قرص های تولید شده در زمره داروهای لاغری می باشد که برای افرادی که دچار اضافه وزن هستند و از چاقی خود رنج می برند قابلیت استفاده خواهد داشت. در واقع مصرف این قرص سبب می شود که شما بتوانید کاهش وزن مطلوبی را در مدت زمانی مشخص تجربه کرده و از این که به وزن ایده آل خود رسیده اید نهایت لذت را ببرید. چاقی و انباشته شدن چربی در قسمت های مختلف بدن به هر دلیل که اتفاق افتاده باشد بسیار خطرناک بوده و با عوارض بازگشت ناپذیری همراه می باشد از این رو بهتر است که به بهترین شکل ممکن از این روند جلوگیری کرده و سعی کنید که وزنی ایده آل و مناسب داشته باشید. برای این که بتوانید چاقی های موضعی را به بهترین شکل ممکن رفع کنید راهکارهای پیشنهادی متفاوتی برای شما وجود دارد که یکی از آنها قرص لاغری پومئول است. این قرص تاثیری شگفت انگیز روی بدن شما دارد و نتیجه ای مناسب به شما خواهد داد. اگر به شکل مناسب و دوز مطلوب از این قرص استفاده شود شما شاهد دیدن اثرات آن در مدت زمان 30 روز می شوید. در واقع کاهش ذخایر چربی که به هر دلیل در بدن به وجود آمده است از اثرات قرص لاغری پومئول می باشد. این کاربرد مهم در قرص لاغری سبب می شود که مصرف کننده بتواند نتیجه مناسبی را از کاهش وزن خود داشته باشد.

 قرص پومئول برولر (Pomeol Bruleur) در واقع یک ترکیب سه تایی است و روی بسته هم “3 در 1” ثبت شده و دارای عملکرد سه گانه زیر می باشد :

1- کمک به کاهش تجمع چربی 2- مصرف ذخائر چربی 3- کاهش اشتها

کپسول های پومئول به دلیل عملکرد سه گانه ، برای رسیدن به فرم بدنی مناسب ایده آل هستند و برای از بین بردن چربی های دور شکم نیز بسیار خوب عمل می کنند.

قیمت محصول اصل : عدم موجودی

متاسفانه موجودی این محصول به اتمام رسیده است.

قرص لاغری پومئول

عملکرد قرص پومئول

بافت عضلانی در اثر استفاده از این قرص افزایش پیدا می کند. زمانی که شما ذخایر چربی اضافی را از دست می دهید در نهایت بافت عضلانی جایگزین آن می شود و یک بافت ایده آل به وجود خواهد آمد.

قرص لاغری پومئول برای خانم ها و آقایان قابلیت مصرف دارد و می تواند ذخیره چربی هایی را که در قسمت های مختلفی از بدن انباشته شده اند کاهش داده و فرد را به وزن ایده آل و دلخواهش برساند.

این محصول در گروه محصولات چربی سوز رده بندی می شود و دارای عملکرد مناسبی برای جلوگیری از انباشت مجدد چربی در بدن به حساب می آید.

از دیگر موارد مثبتی که برای این قرص وجود دارد کاهش اشتها است. در حقیقت این قرص اشتها را کم می کند که نتیجه آن مصرف کالری کمتر برای رسیدن به وزن مناسب و حذف چربی های شکمی است.

ترکیبات موثر موجود در این قرص مانند بهار نارنج، شنبلیله و فلفل قرمز سبب می شود که چربی سوزی با سرعت بیشتری ادامه داشته باشد.

ویتامین ها گروه B نیز دارای اثر کاهش خستگی بوده و می توانند سوخت و ساز را به شکل مناسبی در بدن افزتیش دهند که نتیجه آن رسیدن به وزن دلخواه است.

از دیگر ترکیبات موثر در این قرص می توان به ترترکیبی غنی از پلی فنول ها اشاره کرد که چربی سوزی را به نحوی مناسب فعال می کنند و تنظیم جذب قند را بر عهده دارند.

ترکیبات قرص پومئول

Citrus aurantium fruit extract 260 mg
Ascophyllum nodosum extract 100 mg
Fenugreek extract 50 mg
Cayenne pepper extract 13 mg
Apple Nutricible 121:110 mg
Vitamin B3 16 mg
Vitamin B2 1.4 mg
Vitamin B6 0,7 mg
Vitamin B12 0.5 mcg

ترکیبات موثر

Apple Nutricible، ماده موثره اختصاصی از شرکت Clemascience، ترکیبی منحصر بفرد و غنی از پلی فنل ها بوده که جذب قند را تنظیم کرده و چربی سوزی را فعال می کند.

بهار نارنج، شنبلیله ، جلبک قهوه ای و فلفل قرمز، توأم با هم باعث کاهش جذب چربی و افزایش چربی سوزی می شوند و به این ترتیب به کاهش وزن کمک می کنند.

ویتامین های B6, B3, B2 و B12 به سوخت و ساز انرژی کمک کرده و خستگی را کاهش می دهند.

قرص پومئول

نحوه استفاده از قرص لاغری pomeol

همانند استفاده از قرص لاغری ایزی اسلیم می باشد و باید روزانه یک عدد از قرص را قبل از نهار و یک عدد قرص را قبل از شام به همراه یک لیوان آب مصرف نمایید.

هشدار: استفاده از این دارو در افراد زیر 16 سال و زنان باردار و شیرده ممنوع است

هشدار2: دوز مصرف را بدون تجویز پزشک بیشتر نکنید

*** درجای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

قیمت محصول اصل : عدم موجودی

متاسفانه موجودی این محصول به اتمام رسیده است.

قرص پومئول درینر

ویژگی های قرص لاغری پومئول

کاهش چربی های ذخیره شده در نواحی مختلف مانند اطراف شکم و باسن

کاهش وزن کلی بدن به صورت دائمی و ماندگار

جلوگیری از افتادگی پوست بعد از کاهش وزن

افزایش چربی سوزی

کاهش اشتهای کاذب

افزایش ایمنی بدن

قرص pomeol

قیمت محصول اصل : عدم موجودی

متاسفانه موجودی این محصول به اتمام رسیده است.

اگر به دنبال یک قرص لاغری تضمینی با عملکرد و تاثیر دائمی و حتمی هستید پیشنهاد می شود محصول زیر را نیز برسی نمایید :

قرص لاغری آدیوس

4.1/5 (7 نظر)

یک نظر در خرید قرص لاغری پومئول از داروخانه

    1. سلام حسنوند
      موجودی این محصول به اتمام رسیده و قیمت محصولی که موجودی نداریم رو نمی تونیم قرار بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *