خرید قرص بیگ رایز اصل از داروخانه

قرص بیگ رایز BIGRIZE ، داروی تقویت نعوظ مردان بهترین داروی گیاهی تحریک کننده مردان قرص کلفت کننده فوری افزایش سایز تضمینی آلت

درمان اختلال در نعوظ مردان و شل بودن آلت

بزرگ کننده و کلفت کننده فوری و دائمی آلت

درمان زود انزالی

افزایش کیفیت و جهش اسپرم

ایجاد نعوظ محکم در طول رابطه

بهترین و کامل ترین داروی تقویت قوای جنسی مردان

قرص بیگ رایز اصل

قرص بیگ رایز چیست ؟

قرص بیگ رایز یک محصول جدید ساخت آمریکا است که بر پایه جدیدترین متد های داروسازی دنیا ساخته شده و در سال 2016 مجوز فروش گرفته و موفق به فروش بیش از 10 میلیون بسته شده و یکی از پرفروش ترین محصولات تقویت قوای جنسی در سال 2016 بوده است.

قرص بیگ رایز به عنوان یکی از محصولات گیاهی که تقویت کننده تستسترون می باشد شناخته می شود. این قرص دارای فرمولی ساده با بهره گیری از موادی مناسب است که می تواند استقامت و قدرت زیادی را برای آقایان در ایجاد یک رابطه جنسی مطلوب تر به ارمغان آورد. نیروی زیادی که با مصرف این قرص برای شما به وجود می آید سبب می شود که انرژی بدن افزایش یافته و تاثیر مثبتی بر ایجاد یک رابطه بهینه برای شما داشته باشد.

قرص بیگ رایز یک محصول تماما گیاهی است که با مصرف آن نیازی به استفاده از قرص هایی که هر کدام تاثیر مجزایی مانند ایجاد تاخیر در انزال و ایجاد نعوظ دارند نمی باشد و تقریبا کامل ترین قرص تقویت جنسی مردان می باشد. بیگ رایز افزایش دهنده سایز آلت نیز می باشد و در طول دوره درمان (4 ماه) به وضوح تاثیر این قرص بر روی سایز آلت مشخص و ملموس خواهد بود.

برای خرید لطفا از طریق فرم در انتهای همین صفحه اقدام به ثبت سفارش بفرمایید

قرص بیگ رایز چیست

مزایای استفاده از قرص بیگ رایز :

قرص بیگ رایز تقریبا مشابه قرص مگنارکس پلاس بوده و استفاده از قرص بیگ رایز می تواند تاثیرات مثبت بسیاری بر مصرف کننده داشته باشد اما اینجا به مهم ترین مزایای استفاده از این قرص می پردازیم

بزرگ کردن سایز آلت مردان تا 30 درصد سایز اولیه

کلفت کننده آلت تا 40 درصد قطر اولیه

ایجاد و حفظ نعوظ کامل و سخت از ابتدا تا انتهای رابطه

افزایش زمان رابطه تا 30 دقیقه بدون وقفه

افزایش تعداد ، کیفیت و جهش اسپرم ها

بازیابی سریع توان جسمی برای برقراری تعداد دفعات بیشتر رابطۀ جنسی

مناسب بودن قيمت قرص بيگ رايز می تواند از ویژگی های مثبت این دارو باشد. در یک دوره 4 ماهه می توانید با مصرف این قرص شاهد تاثیرات مثبت و مفید آن باشید به گونه ای که سایز آلت به طور مشخص و ملموس مشاهده می شود. این قرص یک داروی تحریک کننده جنسی بسیار مناسب می باشد که شل بودن آلت تناسلی را نیز به بهترین نحو ممکن حل می کند. در واقع اگر بخواهید از یک دارو به عنوان بزرگ کننده و افزایش دهنده قطر آلت تناسلی به صورت دائمی استفاده کنید و شاهد اثرات فوری این دارو باشید می توانید از قرص بیگ رایز استفاده کنید. درمان زود انزالی از دیگر ویژگی های بارز این قرص است که در نهایت کیفیت رابطه را به بهترین شکل ممکن تضمین می کند.

برخی از آقایان هستند که عملکرد و توانایی جنسی خود را از دست داده اند، این دسته از آقایان با استفاده از قرص بیگ رایز می توانند ناتوانی جنسی خود را تا حد بسیاری درمان کنند. انرژی و سرزندگی در رابطه جنسی اهمیت بسیاری دارد و در برخی از موارد امکان دارد که این انرژی از بین برود و شما می توانید با استفاده از این دارو انرژی خود را یک بار دیگر به دست آورید.

میلی جنسی یکی از موارد بسیار مهمی می باشد که در رابطه جنسی بین افراد باید وجود داشته باشد و در صورت نبودن این مورد، هیچ انرژی و سرزندگی در رابطه وجود نخواهد داشت. بنابراین برخی از آقایانی که امکان دارد بعد از مدتی میل جنسی خود را از دست بدهند، می توانند با خرید قرص بیگ رایز اصل میل خود را به دست بیاورند.

تستوسترون یکی از مهمترین هورمون های جنسی آقایان به شمار می رود که امکان دارد در اثر برخی از مشکلات از بین برود و یا رشد آن کاهش پیدا کند، به همین دلیل باید به دنبال راهکاری بود تا آن را درمان کرد. استفاده از قرص بیگ رایز یکی از روش های درمانی به شمار می رود که شما می توانید از آن استفاده کنید و میزانهورمون های تستوسترون خود را افزایش دهید.

برای خرید لطفا از طریق فرم در انتهای همین صفحه اقدام به ثبت سفارش بفرمایید

قرص بیگ رایز

روش مصرف قرص بیگ رایز :

در 10 روز اول یک عدد قرص بعد از ظهر و با فاصله 2-1 بعد از نهار

از روز 11 ام روزانه دو عدد قرص یک قرص 2-1 ساعت بعد از نهار و یک قرص شب پس از شام و 2 یا 3 ساعت قبل از خواب

توجه نمایید حداقل دوره درمان قرص بیگ رایز BigRize دو ماه و دوره کامل آن چهار ماه می باشد. هر بسته از این قرص ها حاوی 60 عدد قرص می باشد که برای 35 روز استفاده می شود. و برای دوره دو ماهه 2 بسته و دوره کامل آن (چهار ماه) 4 بسته احتیاج است.

این محصول با افزایش دادن قدرت جسمانی آقایان می تواند طول رابطه جنسی را تا 30 دقیقه افزایش داده و در نهایت سرعت بازیابی توان جسمانی برای مصرف کننده به راحتی فراهم می شود تا در دفعات بعدی نیز از این قدرت جسمانی استفاده کند. نتایج سریع و ماندگاری که با استفاده از این محصول احساس می کنید تا مدت ها می تواند شما را شاداب و نیرومند نگه دارد. در واقع این محصول به صورت جادویی دارای نتایجی سریع برای افزایش قدرت جسمی است.

عوارض قرص بیگ رایز چیست

قبل از خرید و مصرف هر دارویی اطلاع از عوارض آن حتما از ملزومات اساسی می باشد. شاید این سوال برای شما ایجاد شده باشد که عوارض قرص بیگ رایز چیست ؟ در پاسخ باید ذکر کنیم که هر دارویی به موازات تاثیرات مثبتش می تواند عوارضی داشته باشد ، اما میزان و شدت این عوارض است که کیفیت دارو را تعیین می کند.

عوارض جانبی این دارو میتواند شامل سردرد، معده درد و تپش قلب و تغییرات فشار خون باشد.

اگر به دنبال دارویی بهتر با کارآمدی قوی و عوارض کمتر هستید ما قرص ویگرکس پلاس را پیشنهاد می کنیم.

قیمت قرص بیگ رایز

برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید


4.1/5 (11 نظر)

یک نظر در خرید قرص بیگ رایز اصل از داروخانه

  1. سلام
    وقت بخیر
    ببخشیدازبین قرصهایی که توسایت گذاشتید کدوم موثرتروعوارض کمتری داره؟قیمت قرص بیگ رایز رو هم لطف کنید.ممنون

    1. سلام ارش
      در کاربرد دو محصول تفاوت هایی وجود دارد اما برای افزایش سایز قرص ویگرکس بهتر و قویتر است.

  2. من ۵۳ ساله هستم و مبتلا به دیابت.همچنین دچار عارضه پیرونی روی آلتم و مشکل واریکوسل دارم.با توجه با این مشکلات آیا قرص بیگ رایز یا ویگرکس پلاس روی من اثر داره یا بلااثره؟ من یکساله که اصلا نعوظ ندارم.

    1. سلام پرویز خوشرفتار
      با توجه به اینکه بیماری دیابت دارید؛ بهتره قبل از خرید و مصرف هر گونه دارویی با پزشکتون مشورت نمایید.

  3. قیمت بیگرایز میخوام واینکه کدومش بهتره ویگرکس یا بیگ رایز جوری باشه مشتریا فحشمون ندن ونتیجه بگیرن یسوال قابل بازگشته یا دائمی ممنون

    1. سلام رامین حسینی
      از بین دو محصول مد نظر شما ؛ قرص ویگرکس قوی تر هست، تاثیراتش هم دائمی است.

  4. سلام
    قرص مگنا ار ایکس پلاس اصل واقعا بهتره از همه نظر یا ویگر ایکس پلاس ،،،، دقیق بدونیم جهت بازدهی نتیجه بهتر تحقیقات جواب دهی گزارش شده عملی ، بیزحمت راهنمایی بفرمایید تشکر

    1. سلام علی
      در مورد تاثیر داروهای حجم دهنده نمی توان مقدار دقیقی تعیین نمود. داروها موثر هستند و تاثیرشون هم تضمینی هستش، اما اینکه به صورت دقیق تعیین کنیم چند سانتی متر تاثیر خواهند داشت ؛ ممکن نیست.

  5. ببخشید من پنج ماه دیگه میرم تو ۱۸سال بعد توی سایت برای بعضی از دارو ها زده برای افراد زیر ۱۸سال ممنوع هست اگه میشه یه محصول بزرگ کننده آلت واسه سن من ذکر کنید

    1. سلام امیر
      بر اساس قوانین و همجنین از لحاظ اخلاقی؛ خرید و مصرف هر گونه دارو و بویژه داروهای جنسی برای افراد زیر 18 سال ممنوع هستش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *