خرید شامپو رنگ مو گیاهی از داروخانه

معرفی شامپو رنگ مو موجود در داروخانه شامل بهترین برند های شامپو رنگ موی مردانه مشكی مانند Farben و سوبارو که به راحتی و در کمتر از 10 دقیقه موهای سفید را می پوشاند.

گاها شروع رشد موهای سفید در افراد در سنین پایین می تواند موجب بروز مشکلاتی در اعتماد به نفس آنها شود. حتی شروع رشد موهای سفید در سنین میانسالی نیز گاها برای برخی مردان خوشآیند نیست و می خواهند این مورد را بپوشانند. آمار نشان دهنده این است که 15 درصد مردان برای پوشاندن موهای سفید خود از رنگ مو استفاده می کنند.

در باور عموم، سفید شدن مو مانند چین و چروک پوست یکی از نشانه های شروع پیری است. اما واقعیت این است که این امر می تواند در سنین پایین نیز اتفاق بیافتد و در واقع سفید شدن مو ها هیچ مشکلی هم ندارد و به عوامل بسیاری بستگی دارد که یکی از مهم ترین این عوامل ژنتیک هر فرد است. از عوامل دیگر می توان به تغذیه، کمبود ویتامین و حتی وجود خال روی سر اشاره نمود که می تواند موجب سفید شدن مو شود. گذر سن نیز تنها یک عامل دیگر است که در سفید شدن موها موثر است. در بسیاری از مردان در آغاز دهه چهارم زندگی یعنی پس از ۳۰ سالگی تارهای موی سفید کم‌کم نمایان می‌شوند و با همین روند در بیشتر خانم‌ها در سنین ۵۰ سالگی تقریباً نیمی از موها به رنگ سفید در آمده است.

رنگ مو

سفید شدن مو از نظر علمی

موی انسان به وسیله رنگ دانه هایی به نام ملانین رنگ می یابد که توسط سلول‌های رنگ‌دانه مو یعنی ملانوسیت که وظیفه رنگ دهی به تارهای مو را دارند تولید می شود. در واقع همین ماده است که در پوست و چشم نیز رنگ را بوجود می آورد. این ماده در اصل دو نوع است : اوملانین برای رنگ سیاه و قهوه‌ای و فوملانین برای رنگ قرمز و زرد. که ترکیب این دو ماده می تواند رنگ های متفاوتی در قسمت های مختلف که ذکر شد بوجود بیاورد. زمانی که این سلول ها تولید ملانین را متوقف کنند و یا تولید آن را کاهش دهند مو به رنگ خاکستری و سفید تغییر پیدا می‌کند. و در موهای سفید در واقع ملانوسیت ها مرده اند و رنگ حاصل از رنگ طبیعی کراتین مو است که نمایان می شود. البته هر تار مو ملانوسیت های خود را دارد و به همین دلیل رنگ موها با هم متفاوت است و مو ها ممکن است به صورت تکی سفید شوند. دلیل انتخاب اینکه کدام تار مو در اولویت سفید شدن قرار بگیرد، هنوز مشخص نیست ولی سن، استفاده زیاد از مواد شیمیایی و حتی آب و هوا می‌تواند روی مردن و از بین رفتن ملانوسیت‌ها تأثیر بگذارد.

روش های مقابله با سفید شدن مو

کراتین ماده اصلی تشکیل دهنده مو است و از لحاظ تغذیه ای اینکه این پروتئین به اندازه کافی به بدن برسد حائز اهمیت است. کمبود موادی مانند آهن، کلسیم، روی، ویتامین دی، ویتامین ب۱۲ و ب۶ نیز می تواند از عوامل زمینه ساز سفیدی مو ها باشد. شواهد نشان می دهد که مصرف امگا3 نیز می تواند بر روی سفید شدن مو ها تاثیرگذار باشد و آن را به تاخیر بیاندازد. همچنین می توان به ماساژ سر نیز اشار نمود که می تواند بر سلامتی مو ها تاثیرگذار باشد.

از دیگر روش ها مقابله با موی سر رنگ کردن مو ها است که بسیاری نیز از این روش استفاده می کنند. البته توصیه به استفاده از رنگ موهای دائمی یا نیمه موقتی خیلی جالب نیست زیرا رنگ کردن مو با رنگ های زنانه سبب ميشود به محض شروع رشد مو ریشه سفید موها به چشم بیاید و ناچار باشیدخیلی سریع مجدداً موها را رنگ کنید و این کار بی عارضه نخواهد بود. اما راهکار بهتری نیز وجود دارد که ما پیشنهاد می کنیم این روش را نیز امتحان نمایید و این روش عبارت است از استفاده از شامپو رنگ مو که می تواند راهکاری جایگزین رنگ کردن مو باشد. زیرا استفاده از رنگ مو بیش از 8 یا 9 بار در سال مجاز نیست و رنگ کردن مو ها در فاصله زمانی کمتر از 2 ماه می تواند به اصطلاح مو را بسوزاند. شامپو رنگ مو ؛ شامل محتویات رنگدانه ای هستند که با نشستن روی موها سبب تغيير رنگ مو می شوند.

شامپو رنگ مو چیست

شامپو رنگ مو، محصولی جدید است که توجه بسیاری از خانمها و آقایان را به خود جلب کرده است. در واقع شما به جای وقت صرف کردن برای رفتن به آرایشگاه و منتظر ماندن برای رنگ گرفتن موهایتان، کافی است یک شامپوی رنگ مو بخرید و به حمام بروید . موهای شما بعد از ۵- ۱۰ دقیقه رنگ دلخواه تان را به خود می گیرید. شامپو های رنگ مو حاوی محتویات رنگدانه‌ای هستند که با نشستن روی موها باعث تغییر رنگ مو می‌شوند. البته از نظر تنوع رنگ محدودیت دارند و بیشتر برای تیره کردن موهای سفید و بردن آنها به سمت خاکستری تیره یا قهوه‌ای استفاده می‌شوند.

تفاوت رنگ مو و شامپوهای رنگ مو

در رنگ موهای دائمی معمولاً با فرایندی شیمیایی رنگدانه های اصلی مو از آن بیرون مي شود و رنگدانه های رنگ مو وارد ساقه مو می شود. این مدل رنگها معمولاً دائمی هستند و با شست و شو پاک نمی شوند و پس از مدتی با رشد مو، از ریشه رنگ اصلی ساقه مو مشخص مي شود ولی شامپو رنگ مو تنها سطحی از رنگ را روی ساقه مو ایجاد ميکنند. به همین دلیل استفاده از این شامپو ها می تواند به تعداد بالایی در طول سال انجام شود در حالی که تعداد موارد مجاز استفاده از رنگ موهای دائمی بسیار محدود تر است. و البته مسلما عوارض کمتری دارند و اسیب کمتری به موها مي زنند.

بهترین برند شامپو رنگ مو

انتخاب چنین محصولی در عین ساده بودن میتواند کار بسیار سخت و گیج کننده باشد.برند های مختلفی از این محصول در سایتهای مختلف تبلیغ می شود و با ارائه توضیحات بعضا نادرست می تواند خریدار را سردرگم کند. ما در داروخانه سبحان سعی نموده ایم چند تا از بهترین و معروف ترین برند های این محصول را انتخاب و برای خرید در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که در ادامه به توضیح هر کدام از این محصولات می پردازیم.


شامپو رنگ مو سوبارو

شامپو رنگ موی سوبارو

یکی از پرفروشترین و معروف ترین برند هاست

دارای ویتامین ها و تاثیر نرم کنندگی خوبی دارد

قدرت تمیز کنندگی خوبی دارد

نسبتا سریع و زیر 10 دقیقه رنگ می گیرد

قیمت محصول اورجینال: 40000 تومان


شامپو رنگ مو فاربن

شامپو رنگ موی فاربن

پوشش 100 درصد و یکدست در موها دارد

فاقد آمونیاک و مشتقات اتانول امین می باشد

حاوی نرم کننده و ویتامین B5 جهت جلوگیری از ریزش مو می باشد

ماندگاری نسبتا بالا و تا 10 بار شست و شو دارد

دارای تمامی مجوز های مورد نیاز می باشد

قیمت محصول اورجینال: 40000 تومان


در پایان بهتر دیدیم معایب این محصولات را نیز ذکر نماییم

معایب شامپو رنگ مو

از نظر تنوع محدودیت دارند و بیش تر براي تیره کردن موهای سفید و بردن آن ها به سمت رنگ خاکستری تیره یا قهوه ای تیره استفاده میشوند . درصورتی که آقایانی رنگ متفاوت بخواهند نمی توانند از این شامپو ها استفاده کنند.

این مدل رنگ بیش تر مناسب افرادی است که موهایشان کوتاه است و برای خانم ها که معمولا موهای بلند تر و پرحجم تری دارند ، استفاده از این مدل شامپوها براي آن ها به صرفه نیست.

افرادی که موهای زبر و خشن و مستعد بیماري های داخلی و عمومی هستند، موهایشان مشکل تر رنگ می گیرد.

این مدل شامپو ها هم مانند هر فراورده ای امکان دارد حساسیت به وجود آورد ولی در کل در مقایسه با رنگ موهای دائمی و نیمه موقتی ضرر کمتری به تارهای مو ميزنند.


برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده، نوع محصول درخواستی را مشخص کرده و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید

خرید شامپو رنگ مو
5/5 (2 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *