خرید بهترین کرم برنزه کننده بدن از داروخانه

بهترین مارک کرم اتوبرنز بدون نیاز به آفتاب گارنی Garni ، محافظ قوی در برابر اشعه های مضر UVA و UVB نور خورشید ، کرم برنزه کننده به صورت طبیعی و یکنواخت

برنزه کننده بدون نیاز به نور خورشید

مناسب و قابل استفاده برای انواع پوست

کرم برنزه کننده به صورت طبیعی و یکنواخت

همراه با بتاکاروتن (بتاکرون: ایجاد کننده رنگ برنز طبیعی)

دارای ویتامین E استات و مواد مرطوب کننده مؤثر

قابل استفاده در تمام فصول

دارای ماندگاری طولانی

کرم اتو برنز گارنی

کرم برنزه کننده چیست

برنزه کردن بدن یکی از علاقه مندی های اکثر افراد است، به همین دلیل غالبا افراد خصوصا خانم ها با قرارگیری در زیر نور آفتاب به برنزه کردن بدن خود می پردازند، درحالیکه نور مستقیم آفتاب خصوصا اگر در ساعت های طولانی باشد، پوست را دچار آسیب های جدی می کند و پیری زودرس پوست و سرطان پوست می شود، کرم اتوبرنز Garni یکی از محصولات فوق العاده کاربردی و موثر در برنزه کردن پوست بدن است و می توانید با خیالی آسوده بدون قرارگیری در زیر نور آفتاب رنگی یکدست و تیره به پوست خود ببخشید.

جالب است بدانید: ترکیبات و فرمولاسیون منحصر به فرد در تولید کرم اتوبرنز به صورت طولانی مدت بر روی پوست بدن باقی می ماند و از بین نمی رود. همچنین در ترکیبات این کرم از روغن جوحوبا استفاده شده است که به دلیل آنتی اکسیدان و ویتامین هایی که دارد پوست بدن شما را نرم و مرطوب نگه می دارد و حس تازگی و شادابی خاصی خواهید داشت.

انواع کرم های برنزه کننده

کرم های برنزه اصولا بر دو نوع هستند ، کرم های برنزه با نور آفتاب که نیازمند این هستند که پس از استفاده در معرض نور آفتاب قرار بگیرید تا رنگ پوست برنزه شود. و دومین نوع کرم های اتوبرنز بدون نیاز به نور آفتاب است که به علت سهولت در استفاده طرفداران بیشتری دارد و محصولی که در داروخانه سبحان ارائه میشود از نوع دوم است.

برند گارنی با هدف فراهم آوردن محصولات حرفه ای برنزاسیون ، پس از چندین سال تحقیق و آزمایش در سال 2008 وارد بازار گردید و در این مدت کوتاه به علت کیفیت بالای محصولاتش طرفداران زیادی جمع کرده است.

کرم برنزه کننده Garni ، با فرمولاسیون منحصر بفرد برای اثر بخشی نیاز به نور آفتاب ندارد و میزان DHA در این کرم در حدی است که شما می توانید رنگ بدن خود را در کنترل داشته باشید . این کرم دارای مواد آبرسان بوده و پوست شما را در برابر خشکی محافظت میکند .

قیمت محصول اصل : 26000 تومان

برای خرید این محصول از داروخانه سبحان از طریق فرم پایین صفحه ثبت سفارش نمایید

کرم برنزه

ویژگی های کرم گارنی

نوع محصول: کرم اتوبرنز

جنسیت مصرف: عمومي

سایز: 100 میلی لیتر

تعداد در بسته: 1 عدد

برند: GARNI

محل مصرف: صورت و بدن

نوع محفظه: تیوپ

سن مصرف: بدون محدوديت

دقت نمایید برخی از کرم های برنزه کننده موجود در بازار موجب نارنجی شدن پوست می شوند که این رنگ برای بسیاری از افراد خوشآیند نیست. اما کرم گارنی دارای نتیجه بسیار مطلوبی برای کاربران می باشد و تقریبا تمامی افرادی که استفاده نموده اند رضایت کافی از نظر رنگ ونتیجه داشته اند. بنا بر این اگر به دنبال برنزه کردن با رنگ مطلوب هستید حتما این محصول را امتحان نمایید.

همچنین برخی از این کرم ها، رنگ ماندگاری ندارند و در هنگام عرق کردن رنگ پس می دهند. کرم اتوبرنز گارنی دارای ماندگاری مطلوب می باشد و در هنگام عرق کردن رنگ پس نمی دهد. و می توانید با اطمینان از این محصول استفاده نمایید.

پیشنهاد می شود محصول زیر را هم مشاهده نمایید:

ماسک زغال سودا

 

کرم اتوبرنزه گارنی

نحوه استفاده از کرم برنزه کننده

2 الی 3 ساعت پس از استحمام صورت و بدن خود را کاملا خشک کنید و کرم برنزه کننده گارنی را به شکل یکنواخت بر روی سطح پوست با کف دست ها با حرکت چرخشی مالیده و کرم را جذب پوست کنید. (جهت رسیدن به رنگ مطلوب و دلخواه پس از استحمام از لوسیون ، کرم، مام و … استفاده ننمایید)

لازم به ذکر است کرم را به تمام بدن بمالید. پشت گوشها و گردن را فراموش نکنید، همچنین از هیچ وسیله ای برای تسریع در جذب کرم استفاده نکنید. بعد ازاینکه پوست خود را بطور کامل با کرم پوشاندید کافیست ۲ تا ۴ ساعت صبر کنید

هشدار مصرف :

در صورت مشاهده هر نوع آلرژی مصرف کرم برنزه کننده را متوقف و به پزشک مراجعه فرمایید.

از استعمال به دور چشم ها و زخم های باز خودداری گردد.

در محل خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

در صورتی که روی پوست خود عارضه یا بیماری پوستی خاصی دارید قبل از استفاده از کرم برنزه کننده و یا هر محصول دیگری برای پوست خود ، با پزشک متخصص پوست مشورت نمایید.

کرم برنزه کننده

قیمت محصول اورجینال : 26000 تومان

برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید:

خرید کرم اتوبرنزه گارنی
5/5 (3 نظر)

یک نظر در خرید بهترین کرم برنزه کننده بدن از داروخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *