خرید بهترین مارک بلک ماسک صورت از داروخانه

خرید بلک ماسک (ماسک سیاه) یا ماسک زغال برای از بین بردن جوش های سرسیاه صورت و کمک به حفظ شادابی و بشاشیت پوست صورت

اثر لایه برداری قوی و فوق العاده

جلوگیری از پیری پوست صورت

افزایش گردش خون و جوان سازی پوست

کنترل میزان چربی پوست

باز کردن منافذ پوست و تنفس پوست

شفاف سازی و بشاشیت پوست

ماسک زغال

بلک ماسک چیست

ماسک زغال یک محصول فوق العاده کاربردی به منظور لایه برداری از پوست است که امروزه توسط اکثر افراد خصوصا خانم ها استفاده می شود. بلک ماسک(ماسک زغال) یک راه بسیار مفید برای از بین بردن آلودگی هایی است که بر روی پوست شما وجود دارد. در واقع پوست با قرارگیری در محیط های بیرونی دچار آسیب می شود و باکتری ها و قارچ هایی که بر روی پوست می نشیند یکی از مهمترین عوامل پیری زودرس و چین و چروک است.

بهترین مارک بلک ماسک

بلک ماسک سودا بدون شک بهترین مارک بلک ماسک بوده و یک محصول چند کاره میباشد که از ویژگی های این بلک ماسک ; لایه برداری فوق العاده بالا ، کنترل کننده چربی صورت ، جلوگیری از پیری پوست ، روشن کننده پوست صورت و سم زدایی کامل پوست می توان نام برد. بلک ماسک برای لایه برداری و از بین بردن جوش های صورت مورد استفاده قرار می گیرد و با لایه برداری پوست شما پوستی شاداب و روشن را برای شما به ارمغان می آورد.

قیمت محصول اصل : 14000 تومان

برای خرید میتوانید از طریق فرم پایین صفحه اقدام به ثبت سفارش نمایید

فواید بلک ماسک

ماسک زغال فعال

ماسک زغال با نفوذ در پوست آن را از هرگونه آلودگی پاک کرده و جوش های سرسیاه و آکنه هایی که بر سر آلودگی روی پوست شما ظاهر شده اند را از بین می برد. از دیگر ویژگی های بلک ماسک(ماسک زغال) از بین بردن منافذ باز پوست است و پوست را نرم و مخملی می کند.

جالب است بدانید در تولید این محصول از زغال فعال استفاده شده است که مواد سمی و آلوده پوست را جذب می کند و یکی از بهترین محصولات برای جوانسازی پوست است.

در این محصول از نوعی زغال فعال که از آن در صنعت روز دنیا برای جذب مواد سمی استفاده میشود بهره گرفته شده است

هنگامی که از بلک ماسک سودا استفاده میکنید لایه های مرده پوست را پاک کرده و باعث جوان سازی پوست شما میشود

کربن موجود در بلک ماسک سودا تمامی غبار و آلودگی پوست شما را جذب میکند و پوست شما را از هر الودگی پاک میکند

بلک ماسک سودا با لایه برداری بسیار قوی خود سلول های مرده پوست را جدا کرده و باعث روشن شدن پوست شما میشود

تاثیر بلک ماسک فوری بوده و شادابی را به پوست شما میدهد و در اولین استفاده تغییر آن را در پوست خود مشاهده میکنید

برای خرید لطفا از طریق فرم در انتهای همین صفحه اقدام به ثبت سفارش بفرمایید

لایه بردار

طریقه استفاده ماسک صورت

ابتدا مواد آرایشی را به خوبی پاک کرده و پوست خود را شسته و به خوبی تمیز نمایید. سپس پوست را خشک نموده و مقداری از ماسک زغالی سیاه را روی صورت ( به غیر از نواحی اطراف چشم و لب ها و خط رویش مو ) بمالید.

دقت داشته باشید لایه در اطراف صورت غلیظ تر باشد و در اطراف لب ها و چشم ها استفاده نشود.

اجازه دهید ماسک سیاه کاملا خشک شود

سپس به آرامی ماسک را از پوست بکنید و صورت خود را با آب گرم و لیف بشویید. دقت کنید استفاده از بلک ماسک موجب لایه برداری می شود پس در هنگام شست شو پس از استفاده از آن زیاد پوست خود را تحت فشار قرار ندهید.

هفته ای چندبار از ماسک استفاده کنیم

در استفاده از این نوع ماسک های صورت باید به این نکته دقت نمایید که این محصول لایه بردار بوده و استفاده بیش از حد آن می تواند به پوست صدمه بزند. بنا بر این توصیه پزشکان پوست برای استفاده از این ماسک ها این است که فاصله بین دو بار استفاده از این ماسک ها حداقل 3 روز باشد. بنا بر این برای کسب نتیجه دلخواه، بهتر است هفته ای ۲ بار از ماسک زغالی استفاده کنید.

چند نکته :

دقت نمایید پوست اطراف چشم بسیار نازک تر از پوست سایر نقاط صورت است و در هنگام استفاده از ماسک زغال به این نکته دقت نموده و اطراف چشم از این ماسک استفاده ننمایید.

آثار استفاده از این محصول بلافاصله پس از استفاده از آن بروز خواهد کرد و شما شاهد نرمی و لطافت پوست و برطرف شدن جوش های سرسیاه خواهید بود. اما برای ماندگاری تاثیرات این ماسک باید به صورت مرتب از آن استفاده نمایید.

هرگز چندین نوع ماسک صورت را پشت سر هم استفاده ننمایید و دقت کنید این کار می تواند به پوست شما صدمه بزند. این امر مخصوصا در مورد ماسک های لایه بردار بسیار مهم است.

زمان استراحت و باقی ماندن ماسک ها روی پوست برای هر محصول در بروشور آن ذکر می شود. بنا بر این توصیه می شود پس از گذشت این زمان ماسک را از صورت جدا کرده و نگذارید بیشتر از آن روی صورت باقی بماند. در مورد بلک ماسک نیز بهتر است پس از گذشت زمان استراحت ماسک را جدا نمایید زیرا این ماسک لایه بردار بوده و باقی ماندن بیش از حد آن روی پوست می تواند موجب سوزش پوست شود.

برای برنزه نمودن پوست پیشنهاد می شود از کرم اتوبرنزه گارنی استفاده شود.

طریقه استفاده بلک ماسک

محتویات بلک ماسک:

تشکیل شده از پلی فنولر, مولیبدن , کلسیم,پتاسبم و ویتامین های محلول در آب را دارد.

همچنین در ساخت بلک ماسک اصلی, از نوعی زغال مخصوص پزشکی که زغال فعال هم به آن می گویند استفاده شده است.

زغال فعال، ماده ای است که در پزشکی برای جذب مواد سمی از آن استفاده می شود.

بلک ماسک سودا خوب است ؟

اگر با انواع مختلف ماسک سیاه موجود در بازار روبرو شده اید و نمیدانید کدام مدل اصل است به این توضیح دقت کنید

بله انواع مختلف ماسک ها در اندازه های گوناگون در بازار وجود دارد اما ما به عنوان داروخانه اینترنتی نمونه اصلی و اورجینال و دارای مجوز وزارت بهداشت را ارائه مینماییم. بنا بر این با خیال راحت این محصول را از داروخانه سبحان سفارش دهید.

ماسک زغال سودا

قیمت محصول اصل : 14000 تومان

برای خرید این محصول از داروخانه اینترنتی شبانه روزی سبحان لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید:

خرید بلک ماسک اصل

3.1/5 (7 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *