خرید بالش طبی مدل موج از داروخانه برای دیسک گردن و گردن درد

بهترین مارک بالش طبی هوشمند ضد خر و پف مموری پیلو ، بهترین بالش طبی برای گردن درد ، دیسک گردن ، آرتروز و رفع خر و پف

بهترین بالش طبی برای دیسک گردن و رفع خر و پف

حفظ حالت طبیعی مهره های گردن در حالت خواب

رفع درد گردن و جلوگیری از آرتروز و دیسک گردن

دارای خاصیت ضد خر و پف در حین خواب

دارای روکش مخصوص برای جذب عرق و گردش هوای مناسب

طراحی بسیار هوشمندانه قابل استفاده برای همه افراد

دارای انعطاف مناسب برای حمایت از مهره های گردن

بالش طبی

یکی از دلایل اصلی درد گردن استفاده از بالش های غیر استاندارد است که باعث می شود در هنگام خواب مهره های گردن در خالت طبیعی خود قرار نگیرند که این امر در طولانی مدت حتی می تواند موجب بروز مشکلات بزرگتر مانند دیسک گردن و یا آرتروز گردن شود.

پیشنهاد می شود از بالش هایی استفاده شود که در هنگام خواب گودی گردن را در حالت استاندارد نگه دارند و توزیع وزن مناسبی داشته باشند. بالش طبی مموری پیلو memory pillow با طراحی عالی و منحصر به فرد معروف به طرح موج با انحنای مناسب می تواند گردن و سر را در طول خواب در حالت طبیعی نگه داشته و از بروز درد در ناحیه گردن جلوگیری کند.

جنس داخلی این بالش خاص و منحصر به فرد ساخته شده که وزن سر را نگه می دارد و قوس طبیعی گردن را حفظ می کند ؛ در عین حال بسیار نرم بوده و راحتی را برای استفاده کننده به ارمغان می آورد.

همچنین جنس روکش این بالش نیز ویژه است و پارچه ای از جنس کتان با کیفیت است که دارای حفره های متعددی است که باعث می شود در عین راحتی دارای جذب بالای آب (عرق) و همچنین دارای گردش هوای مناسب باشد.

قیمت بالش طبی : 95000 تومان

برای خرید این محصول لطفا از طریق فرم پایین این صفحه ثبت سفارش نمایید

بالش طبی گردن

همان طور که ذکر شد استفاده از بالش طبی مموری پیلو موجب توزیع مناسب وزن و حفظ حالت طبیعی سر و گردن شده و از ایجاد فشار بر روی دیسک های گردنی جلوگیری می نماید. ساختار این محصول به گونه ای است که در عین حال که انعطاف بالایی دارد زمانی که سر و گردن بر روی آن قرار میگیرند تغییر شکل نمی دهد و با حفظ انحنای طبیعی گردن ، وزن سر و گردن را به خوبی توزیع می نماید. این محصول دارای روبالشی مخصوصی است که قدرت جذب بالایی دارد و همچنین از پارچه سوراخ داری ساخته شده که باعث ایجاد گردش هوای مناسب می گردد.

قیمت محصول اصل : 95000 تومان

برای خرید این محصول لطفا از طریق فرم پایین این صفحه ثبت سفارش نمایید

دیسک گردن

مژده به افراد خر خرو !

بسیاری از افرادی که در هنگام خواب خر و پف می کنند با استفاده از بالش طبی ضد خر و پف مموری پیلو می توانند به غرش های شبانه خود پایان دهند! این بالش با حفظ انحنای طبیعی گردن در هنگام خواب می تواند کانال های تنفسی را باز نگه داشته و از خر و پف شبانه جلوگیری نمایند. برای خلاصی از خر و پف های شبانه می توانید این محصول را از داروخانه آنلاین سبحان خریداری نمایید.

راه کارهای کمکی:

برای جلوگیری از خر و پف می توانید در کنار استفاده از بالش طبی از سرم شست و شو نیز کمک بگیرید زیرا سرم نمکی مانع از گرفتگی و احتقان بینی می شود و در نتیجه با باز کردن راه بینی، از خر و پف جلوگیری می کند. همچنین نتایج پژوهش های متعدد نشان می دهد که به پشت خوابیدن باعث تشدید خر و پف می شود. برای مقابله بهتر است به پهلو بخوابید.

ضد خروپف

ساختار بالش طبی برای دیسک گردن

قسمت داخلی بالش طبی ضد درد گردن و دیسک گردن مموری پیلو از مِموری فوم Memory foam ساخته شده که در عین انعطاف بالا و نرمی مناسب دارای استحکام بالا برای ثابت نگه داشتن حالت گودی گردن دارد. روی این فوم از روکشی از جنس پارچه سوراخ دار استفاده شده که دارای قدرت جذب بالای عرق بوده و بافت آن موجب گردش هوای مناسب می گردد. این پارچه دارای خاصیت ضد میکروب و قارچ می باشد و از بروز بیماری های پوستی جلوگیری می نماید.

همچنین باید ذکر کنیم که ابعاد این بالش 50*30 سانتی متر بوده و جعبه این محصول شامل یک عدد بالش به همراه روکش مخصوص می باشد.

قیمت بالش طبی : 95000 تومان

برای خرید این محصول لطفا از طریق فرم پایین این صفحه ثبت سفارش نمایید

بالش طبی هوشمند

قیمت بالش طبی : 95000 تومان

برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید

خرید بالش طبی مموری پیلو

4.3/5 (3 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *